Przygotuj się do 10. PKO Poznań Półmaratonu z Night Runners

Nowy Rok to czas postanowień i wyznaczania sobie celów. Zawsze mamy wiele chęci do zrealizowania swoich marzeń, ale nie zawsze wiemy, jak tego dokonać. Dla wszystkich biegaczy, którzy jako cel wyznaczyli sobie przebiegnięcie 10.

PKO Poznań Półmaratonu, trener Paweł Grzonka przygotował plany treningowe o różnym stopniu zaawansowania, począwszy od czasu 1:25 w półmaratonie przez 1:35, 1:45, 1:55 oraz plan dla debiutantów. Wszystkie plany znajdą się w zakładce STREFA ZAWODNIKA – PLANY TRENINGOWE.

Ponadto grupa Night Runners zaprasza na wspólne treningi w poniedziałki na Cytadeli oraz w czwartki nad Maltą. Planowane są również otwarte treningi weekendowe, o których więcej będzie można się dowiedzieć wkrótce z fanpage’a Night Runners.

Zapraszamy do wspólnego biegania i wspierania się w drodze do wymarzonego celu. W grupie siła. Night Runners udowodnili przez ostatnie lata, że opracowane przez nich plany treningowe oraz wsparcie osób przychodzących na otwarte treningi jest kluczem do sukcesu w zawodach. Dlatego, jeśli poważnie myślicie o biciu swoich rekordów w bieganiu w 2017 roku, przyłączcie się do nich.